Nasz

Cennik

 

PRZEGLĄD MAŁY

  • kontrola zużycia ramy i podzespołów
  • pompowanie ogumienia
  • smarowanie/wymiana linek
  • smarowanie łańcucha
  • regulacja hamulców
  • regulacja przerzutek
  • sprawdzenie połączeń śrubowych i kasowanie luzów
  • czyszczenie i konserwacja powierzchni roboczych amortyzatorów (bez rozbierania)

PRZEGLĄD DUŻY

  • kontrola zużycia ramy i podzespołów
  • mycie roweru wraz z napędem
  • pompowanie ogumienia
  • napięcie szprych i centrowanie kół
  • smarowanie piast i serwis bębenka
  • smarowanie łańcucha
  • smarowanie suportu
  • smarowanie sterów
  • smarowanie/wymiana linek
  • regulacja i odtłuszczanie hamulców
  • regulacja przerzutek
  • sprawdzenie połączeń śrubowych i kasowanie luzów
  • czyszczenie i konserwacja powierzchni roboczych amortyzatorów (bez rozbierania)
  • nałożenie pasty montażowej do elementów karbonowych (jeśli występują)

 

*Cena nie obejmuje kosztu wymienionych podzespołów. Po sprawdzeniu stanu technicznego roweru przedstawiamy klientowi proponowany zakres pracy oraz wszelakie dodatkowe koszty.

SERWIS PODSTAWOWY

Obejmuje tylko serwis goleni dolnych amortyzatora.

  • kontrola stanu technicznego
  • mycie biologiczne goleni dolnych
  • wymiana oleju smarującego
  • smarowanie uszczelek
  • kontrola pracy i szczelności

SERWIS PEŁNY

Obejmuje serwis goleni dolnych, medium ściskanego oraz tłumika amortyzatora

  • kontrola stanu technicznego
  • mycie biologiczne wszystkich elementów
  • wymiana oleju smarującego i tłumiącego
  • smarowanie uszczelek i sprężyny
  • wymiana uszczelniaczy sprężyny powietrznej i tłumika
  • wymiana elementów eksploatacyjnych i jednorazowych
  • sprawdzenie reakcji regulatorów
  • kontrola pracy i szczelności

*Cena obejmuje materiały potrzebne do realizacji serwisu (oleje, smary, kleje), elementy eksploatacyjne i jednorazowe (wkłady wentyli, plomby, pellety, crush            washers) oraz autorskie uszczelniacze.

  Cena nie obejmuje uszczelek olejowych/kurzowych lag oraz elementów uszkodzonych, nie będących częścią zwykłego interwału serwisowego. Dla wybranych          modeli możliwa jest wymiana bądź doposażenie w dodatkowe uszczelniacze olejowe. W innych wypadkach stosujemy rozwiązanie producenta lub dedykowane      zamienniki.

SERWIS PODSTAWOWY 

Obejmuje serwis komory powietrznej

  • kontrola stanu technicznego
  • mycie biologiczne
  • smarowanie i wymiana uszczelniaczy głównych komory
  • wymiana oleju smarującego
  • opcjonalnie korekcja progresywności
  • kontrola pracy komory negatywnej i szczelności puszki

SERWIS PEŁNY

Obejmuje serwis komory powietrznej oraz tłumika

  • kontrola stanu technicznego
  • mycie biologiczne
  • wymiana wszystkich uszczelniaczy
  • wymiana oleju smarującego i tłumiącego
  • wymiana elementów eksploatacyjnych i jednorazowych
  • opcjonalnie korekcja progresywności
  • sprawdzenie reakcji regulatorów
  • kontrola pracy i szczelności

*Cena obejmuje materiały potrzebne do realizacji serwisu (oleje, smary, kleje), elementy          eksploatacyjne i jednorazowe (wkłady wentyli, plomby, pellety, crush washers) oraz                autorskie uszczelniacze.

  Cena nie obejmuje uszczelek kurzowych oraz elementów uszkodzonych, nie będących            częścią zwykłego interwału serwisowego

Amortyzatory sprężynowe:

Amortyzatory powietrzne:

Zmiana zaworowania:

Stosowana w przypadku niedopasowania dampera do charakterystyki ramy, wagi lub preferencji zawodnika.